Einde van de romantiek of juist het begin van de liefde? In het boek Liefde in tijden van Tinder gaat dr. Elisabeth Timmermans op zoek naar de invloed van social media en dating apps op onze relatie.

Je partner hoef je tegenwoordig niet meer toevallig tegen het lijf te lopen in de supermarkt of kroeg. Via de populaire dating app Tinder, met meer dan driehonderd duizend Belgische en anderhalf miljoen Nederlandse gebruikers, vind je snel de juiste match. Of toch niet? Aan de hand van recent wetenschappelijk onderzoek en tientallen getuigenissen maakt ze je wegwijs in de liefde, seks en romantiek anno 2019.

Facebook-jaloezie

Hoe is ons datinggedrag de afgelopen decennia geëvolueerd? Beïnvloeden social media en dating apps onze relaties, en zo ja, hoe? Hebben we echt meer seks door Tinder?
Hebben Bridget Jones en co ons allen opgezadeld met onrealistische ideeën over de liefde? En hoe overwin je Facebook-jaloezie? Al deze vragen worden beantwoord in dit boek.

gezondNU mag 12 boeken Liefde in tijden van Tinder weggeven (t.w.v. € 19,99, bol.com).

Liefde in tijden van Tinder winnen? Vul dan vóór 4 april 2019 het formulier in.

  • Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws op gezondNU, Lekker Gezond, diabetesNU en/of interessante aanbiedingen van door gezondNU zorgvuldig geselecteerde bedrijven ontvangen? Schrijf je dan in voor één of meerdere van onze nieuwsbrieven.

  • Om deze prijzenactie goed af te handelen, legt Mix Media BV persoonsgegevens vast. Bij deze actie gaat dit om contactgegevens (incl. e-mailadres), IP-adres, bestelde producten en/of opgegeven interesses. Bij deelname stemt u in met het verwerken van uw persoonsgegevens in overeenstemming met de privacyvoorwaarden. U gaat ermee akkoord dat Mix Media BV de persoonsgegevens deelt met de leverancier, die de prijs ter beschikking stelt. U kunt op elk moment uw gegevens inzien, wijzigen en wissen door contact met ons op te nemen via privacy@mixcom.nl met onderwerp “AVG”.